نیماد

ربات اسکنر ارتا

تومان۰

اسکنر تهیه اسلاید دیجیتال از نمونه های میکروسکوپی

شمارش افتراقی گلبول های سفید خون (CBC Diff) از جمله تست های رایج آزمایشگاهی به شمار می رود که در بیماری های مختلفی نظیر ناهنجاری خونی (سرطان خون، کم خونی، پرخونی و … )، بیماری های دستگاه ایمنی (کم خونی های اتوایمیون، آلرژی و …) دستخوش تغییرات قابل ملاحظه ای می گردد. از طرفی چالش هایی چون حجم بالای کاری، تعداد زیاد نمونه های خونی، خستگی پرسنل، تعجیل در انجام تست و بررسی لام، کم تجربگی و … بر نتیجه تست تاثیر گذاشته و نهایتا علاوه بر کیفیت خدمات آزمایشگاه، بر امکان تشخیص و معالجه بوسیله پزشک و به تبع آن هزینه های مربوطه نیز تاثیر می گذارد. از این رو ربات اسکنر ارتا ضمن امکان تهيه لام ديجيتال به صورت خودکار امکان ارسال تصاویر مربوطه را فراهم می آورد. در نتيجه همکاران آزمايشگاهي مي توانند لام ديجيتال را از طريق گوشي تلفن همراه، لپ تاپ و … ارزيابي نمايند. علاوه بر اين با بهره گيري از هوش مصنوعي و غربال اولیه تصاوير، امکان تشخيص نهایی بوسیله متخصصين آزمايشگاهي تسهيل مي کند. (ارتا واژه ای پهلوی و به معنای مقدس است.)

 

هم اکنون در انبار موجود نیست - اما میتوانید این محصول را پیش خرید کنید

شناسه محصول: ربات های پزشکی دسته: برچسب:

تهیه و ارسال خودکار لام دیجیتال جهت تسهیل آرشیو لام های میکروسکوپی و بهبود دسترسی همکاران آزمایشگاهی به نمونه ها

برغم توسعه فناوری و حضور چشمگیر آن در صنعت پزشکی، همچنان مسئله تشخیص با سرعت و دقت بالا از چالش های بسیار مهم این حوزه محسوب می شود. این مهم در حوزه آزمایشگاه تشخیص پزشکی پررنگ تر به نظر می رسد بویژه آنکه حدود ۷۰ درصد تصمیمات تشخیصی پزشکان مبتنی بر یافته های آزمایشگاهی است. از این رو و با علم به اهمیت دقت و سرعت در ارزیابی نمونه ها، طراحی و ساخت ربات اسکنر ارتا در دستور کار نیماد قرار گرفته است. ارتا ضمن اتصال به میکروسکوپی امکان تهیه تصویر دیجیتال از نمونه ها را فراهم می کند و به همکاران آزمایشگاهی در غربالگری و ارزیابی نمونه ها، مشاوره خواهد داد.

۱مشخصات فنی و ویژگی‌های کاربردی:

۱-۱- اسکنر ارتا که به منظور خودکار نمودن استفاده از میکروسکوپ طراحی و ساخته شده است، قابلیت اتصال به انواع میکروسکوپ‌ها (عمدتا میکروسکوپ‌های المپیوس و مدل‌های برآمده یا نزدیک به آن- Olympus CX18) را داراست.

۲-۱- کارشناسان آزمایشگاه، متخصصین آسیب‌شناسی، متخصصین علوم پایه پزشکی از جمله خون‌شناسان، انگل‌شناسان، قارچ‌شناسان و … و همچنین متخصصین در حوزه‌های دیگر که با میکروسکوپ کار می‌کنند، می‌توانند از این محصول استفاده نمایند. همچنین این محصول در صنایع غیرپزشکی از قبیل گیاهپزشکی و دامپزشکی قابل استفاده است.

۲– هزینه: محصول در حال ساخت است

۳شرایط استفاده و حمل‌ونقل:

۱-۳- ثبت سفارش در همه ایام هفته (شنبه تا جمعه) امکانپذیر است. نیماد پس از بررسی سفارش، پیش‌فاکتور را از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌کند. ارسال پیش‌فاکتور به منزله‌ قبول سفارش شماست.

۲-۳- کاربران باید همزمان با ثبت سفارش، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح تکمیل کنند. نیماد می‌تواند جهت حصول اطمینان از صحت و قطعیت سفارش، قبل یا بعد از قبول سفارش اطلاعات و مدارک تکمیلی و بیشتری را حسب صلاحدید خود درخواست نماید. نیماد حق لغوکردن هر سفارش را به دلیل ارائه‌ اطلاعات یا مدارک ناقص (از جمله، بدون قید محدودیت، عدم تعیین نشانی دقیق و/یا انتخاب محل تحویل در اماکن عمومی)، برای خود محفوظ نگه می‌دارد.

۳-۳- حسب نشانی و مقصدی که کاربر انتخاب کرده است، اسکنر ارتا ظرف نهایتا ۳ تا ۵ روز کاری از تاریخ ثبت قطعی سفارش در سایت و ارسال پیش‌فاکتور برای کاربر، تحویل می‌گردد.

۴-۳- در صورت بروز تاخیر در پردازش یا تحویل سفارش شما، این موضوع را از طریق تماس تلفنی به شما اطلاع‌ خواهیم داد.

۴آموزش‌ها:

نحوه استفاده از اسکنر ارتا را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

۵شرایط و هزینه‌ حمل و نقل:

حمل و نقل و تحویل اسکنر به سراسر کشور به صورت رایگان انجام می‌شود.

۶شرایط انصراف و استرداد:

۱-۶- کاربر می‌تواند حداکثر تا سی روز از تاریخ تحویل اسکنر ارتا و مشروط به عدم ضرب‌دیدگی یا شکستگی، نسبت به انصراف از خرید و استرداد اسکنر اقدام نماید. در این صورت کاربر می‌تواند صرفا از راه‌های ارتباطی مندرج در اینجا انصراف خود را اعلام نماید.

۲-۶- در صورت انصراف کاربر طبق شرایط فوق، ضمن هماهنگی با کاربر و به صورت رایگان، شرایط استرداد را فراهم خواهیم کرد.

۳-۶- چنانچه کاربر، متقاضی تعویض باشد صرفا در صورت تایید کارشناسان نیماد تعویض میسر خواهد بود.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ربات اسکنر ارتا”