نیماد

,

آداپتور ابیار

تومان۱.۳۷۵.۰۰۰

ابزار کمکی جهت تسهیل اتصال تلفن همراه به میکروسکوپ 

عکسبرداری از نمونه های میکروسکوپی امری مرسوم است با این حال یافتن نقطه کانونی هنگام نزدیک کردن دوربین گوشی به عدسی چشمی میکروسکوپ، برای برخی زمان بر است. از طرفی پرسنل می بایست بدون لغزش دست، عکسبرداری را انجام دهند. جهت رفع این مشکل آداپتور “ابیار” به عنوان وسیله ای جهت اتصال گوشی تلفن همراه به عدسی چشمی میکروسکوپ طراحی و ساخته شده است. به این ترتیب پرسنل آزمایشگاه به سادگی می توانند از نمونه های میکروسکوپی عکسبرداری یا فیلمبرداری نمایند.

دسترسی: فقط 2 عدد در انبار موجود است

شناسه محصول: ابزارک پزشکی دسته: , برچسب:

ابزاری جهت تسهیل اتصال گوشی تلفن همراه به عدسی چشمی میکروسکوپ به منظور عکسبرداری و فیلمبرداری از نمونه ها

 

 

1- مشخصات فنی و ویژگی‌های کاربردی

۱-۱- آداپتور ابیار امکان اتصال انواع گوشی تلفن همراه به عدسی چشمی میکروسکوپ‌ها (عمدتاً میکروسکوپ‌های المپیوس Olympus CX18) و مدل‌های برآمده یا نزدیک به آن (با قطر عدسی چشمی 23 تا 46 میلیمتر) را فراهم می کند. ابیار با استفاده از فناوری 3 بعدی تولید شده است.

۲-۱- کارشناسان آزمایشگاه، متخصصین آسیب‌شناسی، متخصصین علوم پایه پزشکی از جمله خون‌شناسان، انگل‌شناسان و قارچ‌شناسان و همچنین متخصصین در دیگر حوزه‌ها که با میکروسکوپ کار می‌کنند(از قبیل گیاهپزشکی و دامپزشکی)، می‌توانند از این محصول استفاده نمایند.

۲قیمت: 1,375,000 تومان

۳شرایط استفاده

۱-۳- ثبت سفارش در همه ایام هفته (شنبه تا جمعه) از طریق سایت یا شماره تماس 09912373137 امکان پذیر است. نیماد پس از بررسی سفارش، پیش‌فاکتور را از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی چون واتس اپ برای شما ارسال می‌کند. ارسال پیش‌فاکتور به منزله‌ قبول سفارش شماست.

۲-۳- کاربران باید همزمان با ثبت سفارش، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح تکمیل کنند. نیماد می‌تواند جهت حصول اطمینان از صحت و قطعیت سفارش، قبل یا بعد از قبول سفارش اطلاعات و مدارک تکمیلی و بیشتری را حسب صلاحدید خود درخواست نماید. نیماد حق لغوکردن هر سفارش را به دلیل ارائه‌ اطلاعات یا مدارک ناقص (از جمله، بدون قید محدودیت، عدم تعیین نشانی دقیق و/یا انتخاب محل تحویل در اماکن عمومی)، برای خود محفوظ نگه می‌دارد.

۳-۳- حسب نشانی و مقصدی که کاربر انتخاب کرده است، آداپتور ابیار نهایتا ۳ تا ۵ روز کاری از تاریخ ثبت قطعی سفارش در سایت و ارسال پیش‌فاکتور برای کاربر، تحویل می‌گردد.

۴-۳- در صورت بروز تاخیر در پردازش یا تحویل سفارش شما، این موضوع را از طریق تماس تلفنی به شما اطلاع‌ خواهیم داد.

 

۴آموزش‌ها

نحوه استفاده از آداپتور ابیار را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

 

۵شرایط و هزینه‌ حمل و نقل:

حمل و نقل و تحویل آداپتور به سراسر کشور به صورت رایگان انجام می‌شود.

 

۶شرایط انصراف و استرداد:

۱-۶- کاربر می‌تواند حداکثر تا سی روز از تاریخ تحویل آداپتور ابیار و مشروط به عدم ضرب‌دیدگی یا شکستگی، نسبت به انصراف از خرید و استرداد آداپتور ابیار اقدام نماید. در این صورت کاربر می‌تواند صرفا از راه‌های ارتباطی مندرج در اینجا انصراف خود را اعلام نماید.

۲-۶- در صورت انصراف کاربر طبق شرایط فوق، ضمن هماهنگی با کاربر و به صورت رایگان، شرایط استرداد را فراهم خواهیم کرد.

۳-۶- چنانچه کاربر، متقاضی تعویض باشد صرفا در صورت تایید کارشناسان نیماد تعویض میسر خواهد بود.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “آداپتور ابیار”